شبکه کتاب تی وی
۲

فرزاد جمشیدی، مجری سرشناس تلویزیون به شبکه کتاب آمد

فرزاد جمشیدی به شبکه کتاب آمد
بازدید 159
۱
(۲)

فرزاد جمشیدی، مجری سرشناس تلویزیون که سال‌ها در صدا و سیما برنامه‌های ماه مبارک رمضان و برنامه‌های دینی را اجرا کرده، چندی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که از تلویزیون خداحافظی کرده است و قرار است در این ماه رمضان از طریق «اینستاگرام» با مردم حرف بزند. اما حالا او در قالبی جدید و در یک ویژه برنامه کتابی شبکه کتاب حاضر شده و برنامه سحرگاهی «ماه کتاب» را به روی آنتن زنده می‌برد.

فرزاد جمشیدی مجری شبکه کتاب شد

اما فرزاد جمشیدی کیست؟ فرزاد جمشیدی، متولد خرداد ۱۳۴۹ مجری ایرانی تلویزیون است. بسیاری از مردم او را با اجرای برنامه‌های یاد خدا و ماه خدا در شبکه یک صدا و سیما می‌شناسند. فرزاد جمشیدی همچنین ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان صدا و سیما را هم به عهده داشته‌ و در سال ۱۳۸۶ هجری خورشیدی به مدت سه‌ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بوده است. فرزاد جمشیدی در تهران به دنیا آمده و دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است.

فرزاد جمشیدی به جز مجری‌گری، نویسنده ادبی-دینی هم هست و بخاطر علاقه زیادش به کتاب و کتابخوانی، برای اولین بار یک برنامه سحرگاهی مرتبط با کتاب و کتابخوانی را از شبکه کتاب اجرا می‌کند. این برنامه که «ماه کتاب» نام دارد، هرشب، ساعت ۳ بامداد از شبکه کتاب به آدرس Ketab.tv به روی آنتن می‌رود.

فرزاد جمشیدی برنامه ماه کتاب

گفتنی است که در این برنامه، علاوه بر سبک مخصوص فرزاد جمشیدی در برنامه‌های سحرگاهی رمضان، در رابطه با کتاب‌ها گفتگو می‌شود و بهترین کتاب‌ها در موضوعات مختلف دینی معرفی شده و بخشی از آن‌ها نیز توسط فرزاد جمشیدی برای مخاطب خوانده می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند قسمت‌های مختلف این برنامه را از وبسایت شبکه کتاب به آدرس Ketab.tv ببینند.

این مقاله واستون مفید بود؟

از یک تا ۵ بهش ستاره بدید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد رای‌ها ۲

اولین نفری باشید که به این متن امتیاز میدید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علي اکبر زارع گفت:

    چرا برگزار نمیشه دیگه
    ی مجری خوب داشتیم اینم اینجوری کنید

    1. سردبیر گفت:

      دست ما نبود 🙂 خیلی دوست داشتیم ادامه پیدا کنه.